Meestgestelde vragen

1Verkopen jullie nieuwe of gebruikte apparatuur?
Wij verkopen nieuwe, b-keuze en licht gebruikte apparatuur. Hierdoor kunnen we bieden tegen betaalbare prijzen.
2Bieden jullie garantie op jullie producten?
Ja, uiteraard hebben al onze apparatuur een garantieperiode om u gemoedsrust te geven bij uw aankoop. De garantie staat online bij elk product, of vraag ons gerust als u twijfelt.
3Zijn jullie prijzen lager dan in reguliere winkels?
Absoluut! Als outletwinkel kunnen wij in de meeste gevallen witgoedapparaten aanbieden tegen lagere prijzen dan reguliere winkels, vaak met kortingen en speciale aanbiedingen.
4Kunnen jullie ook de bezorging regelen?
Wij bieden zowel directe bezorging vanuit onze winkel als bezorging via DHL aan. Tot 40 km afstand van de winkel regelen we zelf de bezorging op afspraak. Vanaf 40 km hebben we een samenwerking met DHL die meestal binnen drie dagen uw bestelling bij u thuis bezorgd.
5Accepteren jullie retourzendingen?
Ja, wij accepteren retourzendingen binnen een bepaalde periode, onder bepaalde voorwaarden. Dit kan per product verschillen. In de meeste gevallen staat dit online en anders vraagt u ons gerust.
6Zijn jullie producten gecontroleerd op kwaliteit en werking voordat ze worden verkocht?
Ja, onze witgoedapparaten worden in de meeste gevallen gecontroleerd en getest om ervoor te zorgen dat ze naar behoren werken, voordat ze te koop worden aangeboden. Dit doen we met name bij de licht gebruikte of gereviseerde producten
7Staat uw vraag er niet bij?
Staat uw vraag er niet bij? Bij hanteren een kort lijntje met de klant en zijn telefonisch en via de app toegankelijk voor al uw vragen. Of kom gerust eens langs.